2014 - Випуск 3

ЗМІСТ

Частина I

Методологічні засади освітології

Тадеуш Левовицький

Освітологія – дискурс з визначення цієї дисципліни та її суспільного значення

Світлана Сисоєва

Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології

Ірина Соколова

Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті

Неоніла Побірченко

Психолого-дослідницькі позиції в освітології

Частина ІI

Педагогічні витоки освітології

Аліна Щурек-Борута

Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання – питання про функціональність педагогічної освіти

Барбара Грабовска

Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу

Ніна Батечко

Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система

Йолянта Суходольска

Необхідність конструктивних змін в освіті – ідея особистісного спілкування

Частина IIІ

Освітня політика та освітнє право

Віктор Огнев’юк

Освітня політика як державний пріоритет

Наталія Мосьпан

Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект

Частина IV

Економіка освіти та управління освітою

Лілія Гриневич

Холістичний підхід до моніторингу якості освіти

Олена Слюсаренко

Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу

Марія Братко

Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття

Алла Панченко

Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект

Частина V

Філософія та історія освіти

Стефан Мєшальскі

Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій

Тетяна Купрій

Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект

Яніна Урбан

Рік важливих ювілеїв – про що нагадує освіта?

Ольга Кузьменко

Лібералізація сучасної університетської освіти

Частина VI

Соціологія та культурологія освіти

Наталя Беднарська

Навчання в епоху Інтернету

Надія Чернуха, Тетяна Саврасова-В’юн

Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку

Криштоф Ющак

Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?

Діана Попова

Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії