ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЛОЦЬКИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (НА ПРИКЛАДІ ПУБЛІЧНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 33 ІМЕНІ ЖАНА ВАНЬЄРА ТА ДОШКІЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ MAX У ПЛОЦЬКУ)

Автор(и)

  • Дорота Левандовська Вища школа імені Павла Влодковича в Плоцьку; вчитель, навчально-виховний центр № 2 в м. Плоцьк, вул. Ласоцького, 14, 09-402 Плоцьк, Республіка Польща https://orcid.org/0000-0002-1023-8042
  • Даніел Кожан Вища школа імені Павла Влодковича в Плоцьку, Алея Кілинського 12, 09-402 Плоцьк, Республіка Польща https://orcid.org/0000-0002-4397-4740

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2020.9.12

Ключові слова:

дитячі садки в Плоцьку, ІКТ (інформаційні комп’ютерні технології) у дитячих садках, ІКТ у дитячих садках

Анотація

У запропонованій статті автори представляють результати досліджень, які стосуються використання ресурсів інформаційних технологій, що були проведені у двох плоцьких дошкільних закладах.
Підкреслено важливість впровадження шляхів використання різних засобів сучасних інформаційних технологій на уроках, які здаються необмеженими. У дошкільній освіті, як і в інших галузях освіти, новітні засоби використання ресурсів інформаційних технологій виявляються дуже корисними і справляють позитивне ставлення дитини, що підвищує ефективність дидактичних та виховних взаємодій у виховному процесі. Використання сучасних технологій — це спроба досягти освітньої реформи. Це також можливість представити дітям привабливі заняття, які пришвидшують і сприяють набуттю дитиною різних навичок.
Закцентовано увагу на тому, що постійне користування комп’ютером дітьми може призвести до залежності, що надалі призведе до агресії, стомлення, приведення в стан розчарування, невисипання, а також втрати здоров’я, як-то, погіршення зору, виразних вад хребта, повноти, що спричиняється браком руху. Такі результати представлені численними розробками.
Метої статті постало завдання знайти «золотий ресурс» — відповідні способи, методи, форми введення інформаційних технологій до дидактичного процесу від початку навчання, від наймолодших років.
У статті представлено спробу окреслити проблеми, пов’язані із введенням використання ІКТ, та поінформувати про них.
Дані, отримані в результаті дослідження, висвітлюють ще одне питання: лише облаштування державних садочків не покращить якість роботи вчителів. Багато освітян досі уникають сучасних технологій (враховуючи їх вік, відсутність навичок експлуатації сучасного обладнання, вірування тощо). Молоді вчителі, охочі до роботи на основі сучасних технологій, вони набагато відкритіші до такої роботи. Тому місту важливо розглянути можливість запровадження курсів підготовки вчителів для освоєння всіх новинок. Розуміння досвідчених педагогів про необхідність змін.

Біографії авторів

Дорота Левандовська, Вища школа імені Павла Влодковича в Плоцьку; вчитель, навчально-виховний центр № 2 в м. Плоцьк, вул. Ласоцького, 14, 09-402 Плоцьк, Республіка Польща

Магістр

Даніел Кожан, Вища школа імені Павла Влодковича в Плоцьку, Алея Кілинського 12, 09-402 Плоцьк, Республіка Польща

Доктор (Ph.D), викладач

Посилання

Izebska, J. (Ed.). (2008). Media elektroniczne w życiu dziecka w kontekście wartości wychowawczych oraz zagrożeń. Wydawnictwo Trans Humana (pol).

Pilch, T., & Bauman, T. (2018). Zasady badań pedagogicznych. Wyd. Akademickie Żak (pol).

Tanaś, M., & Galancik, S. (Eds.). (2015). Cyfrowa przestrzeń kształcenia. Cyberprzestrzeń. Człowiek. Edukacja.

Tom 1. Oficyna Wydawnicza Impuls (pol).

Downloads


Переглядів анотації: 152

Опубліковано

2020-10-01

Як цитувати

Левандовська, Д., & Кожан, Д. (2020). ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЛОЦЬКИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (НА ПРИКЛАДІ ПУБЛІЧНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 33 ІМЕНІ ЖАНА ВАНЬЄРА ТА ДОШКІЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ MAX У ПЛОЦЬКУ). ОСВІТОЛОГІЯ, (9), 113–127. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2020.9.12

Номер

Розділ

Цифровізація освіти