ВІРТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ТА ЇХНІХ РОДИН
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.9297Ключові слова:
асоціація, інвалідність, Інтернет, сім’яАнотація
Для людей з обмеженими можливостями та їх сімей віртуальний простір – це простір для спілкування, інформація про лікування, різні методи терапії тощо. Інтернет також є місцем для соціальної підтримки.
У цій статті я представляю декілька асоціації та Інтернет-груп, що об’єднують батьків дітей-інвалідів.
Я вважаю, що діяльність таких асоціацій є формою соціальної підтримки, а також своєрідною формою на- вчання для людей з обмеженими можливостями та їх сімей.
Посилання
Botler, J. D. (1990). Człowiek Turinga. Kultura zachodu w wieku komputera. Tłumacz. T. Globan-Glas. Warszawa, Polska: PIW (pol).
Breslau, N., & Davis, G. (1986). Chronic stress and major depression. Archives of General Psychiatry, 43, 309–314 (pol).
Bruhn (2011). Efekt grupy. Spójność społeczna i jej konsekwencje dla zdrowia. Tlum. A. Plisiecka. Warszawa, Polska: Wyd. Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (pol).
Burszta, B. J. (2003). Internetowa polis w trzech krótkich odsłonach. W: W. J. Burszta, Ekran, mit, rzeczywistość.
Warszawa, Polska (pol).
Chodkowska, M. (1995). Mieć dziecko z z porażeniem mózgowym. Pamiętniki matek. Lublin, Polska: Wyd. Pracownia Wydawnicza Fundacji «Masz szansę» (pol).
Grodzka, M. (1995). Płacz bez łez. Listy rodziców dzieci autystycznych. Gdańsk, Polska: Wydawnictwo Medyczne MAKmed (pol).
Karwowska, M. (2007). Macierzyństwo wobec dziecka niepełnosprawnego intelektualnie. Bydgoszcz, Polska: Wyd.
Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego (pol).
Kowalik, S. (2001). Pomiędzy dyskryminacją a integracją osób niepelnosprawnych. W: B. Kaja (red.): Wspomaganie rozwoju. Psychostymulacja i psychokorekcja. Tom 3, Bydgoszcz, Polska: Wyd. Uniwersytetu Kaziemierza Wielkiego w Bydgoszczy, 36–58 (pol).
Krajewski, K. (2003). Kultury kultury popularnej. Poznań, Polska: Wyd. Naukowe UAM (pol).
Lehmann, J. P., & Roberto, K. A. (1996). Comparison of factors influencing mothers’ perceptions about the futures of their adolescent children with and without disabiblities. Mental Retardation, 34, 27–38 (pol).
Smith, M. (1992). Voices from the Well: The Logic of the Virtual Common. Retrieved from http://www.sscnet.ucla. edu/soc/csoc/papers/voices/Voices.htm. (pol).
Walter, N. (2016). Internetowe wsparcie społeczne. Studium socjopedagogiczne. Poznań, Polska: Wyd. Naukowe UAM (pol).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Уршула Клаймон-Лех
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.