ВІРТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ТА ЇХНІХ РОДИН

Автор(и)

  • Уршула Клаймон-Лех Сілезький університет в Катовіцах, вул. Бєльська, 62, 43-400 Цешин, Республіка Польща https://orcid.org/0000-0003-4195-2094

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.9297

Ключові слова:

асоціація, інвалідність, Інтернет, сім’я

Анотація

Для людей з обмеженими можливостями та їх сімей віртуальний простір – це простір для спілкування, інформація про лікування, різні методи терапії тощо. Інтернет також є місцем для соціальної підтримки.
У цій статті я представляю декілька асоціації та Інтернет-груп, що об’єднують батьків дітей-інвалідів.
Я вважаю, що діяльність таких асоціацій є формою соціальної підтримки, а також своєрідною формою на- вчання для людей з обмеженими можливостями та їх сімей.

Біографія автора

Уршула Клаймон-Лех, Сілезький університет в Катовіцах, вул. Бєльська, 62, 43-400 Цешин, Республіка Польща

Доктор наук, доцент, Факультет етнології і освітніх наук

Посилання

Botler, J. D. (1990). Człowiek Turinga. Kultura zachodu w wieku komputera. Tłumacz. T. Globan-Glas. Warszawa, Polska: PIW (pol).

Breslau, N., & Davis, G. (1986). Chronic stress and major depression. Archives of General Psychiatry, 43, 309–314 (pol).

Bruhn (2011). Efekt grupy. Spójność społeczna i jej konsekwencje dla zdrowia. Tlum. A. Plisiecka. Warszawa, Polska: Wyd. Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (pol).

Burszta, B. J. (2003). Internetowa polis w trzech krótkich odsłonach. W: W. J. Burszta, Ekran, mit, rzeczywistość.

Warszawa, Polska (pol).

Chodkowska, M. (1995). Mieć dziecko z z porażeniem mózgowym. Pamiętniki matek. Lublin, Polska: Wyd. Pracownia Wydawnicza Fundacji «Masz szansę» (pol).

Grodzka, M. (1995). Płacz bez łez. Listy rodziców dzieci autystycznych. Gdańsk, Polska: Wydawnictwo Medyczne MAKmed (pol).

Karwowska, M. (2007). Macierzyństwo wobec dziecka niepełnosprawnego intelektualnie. Bydgoszcz, Polska: Wyd.

Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego (pol).

Kowalik, S. (2001). Pomiędzy dyskryminacją a integracją osób niepelnosprawnych. W: B. Kaja (red.): Wspomaganie rozwoju. Psychostymulacja i psychokorekcja. Tom 3, Bydgoszcz, Polska: Wyd. Uniwersytetu Kaziemierza Wielkiego w Bydgoszczy, 36–58 (pol).

Krajewski, K. (2003). Kultury kultury popularnej. Poznań, Polska: Wyd. Naukowe UAM (pol).

Lehmann, J. P., & Roberto, K. A. (1996). Comparison of factors influencing mothers’ perceptions about the futures of their adolescent children with and without disabiblities. Mental Retardation, 34, 27–38 (pol).

Smith, M. (1992). Voices from the Well: The Logic of the Virtual Common. Retrieved from http://www.sscnet.ucla. edu/soc/csoc/papers/voices/Voices.htm. (pol).

Walter, N. (2016). Internetowe wsparcie społeczne. Studium socjopedagogiczne. Poznań, Polska: Wyd. Naukowe UAM (pol).

Downloads


Переглядів анотації: 224

Опубліковано

2017-10-01

Як цитувати

Клаймон-Лех, У. (2017). ВІРТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ТА ЇХНІХ РОДИН. ОСВІТОЛОГІЯ, (6), 92–97. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.9297

Номер

Розділ

Соціологія освіти