ВИХОВАННЯ ДО ВІДБОРУ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126Ключові слова:
освіта, засоби масової інформації, суспільство, діти і молодьАнотація
З найдавніших часів культура є одним з найбільш важливих елементів у житті людей. Задовольнивши основні потреби, людина починає шукати щось значно більше з метою задоволення соціально-культурних потреб та створення сприятливого середовища для власного всебічного розвитку. Сучасна людина має змогу брати активну участь в культурному житті завдяки діяльності установ культури й культурно- дозвіллєвих центрів. За таких умов особливого значення набуває інституційний підхід до розуміння культури.
Масова культура виступає одним із інструментів сучасної соціальної інтеграції. Розвиток засобів масової інформації (зокрема, преса, радіо, телебачення, інтернет), дозволяє здійснювати швидку передачу культурного контенту набагато більшій аудиторії, ніж раніше. Саме тому виникає потреба у вихованні ціннісного ставлення до масової культури, адекватної підготовки молодої людини до життя в сучасному суспільстві.
Посилання
Babich M., Jak współpracować z rodzicami «trudnych» uczniów?, WSiP, Warszawa 2002.
Badura A., Kształtowanie postaw społeczno-moralnych, «Życie Szkoły», nr 3/ 2003.
Bernasiewicz M., Treści kształcące w popkulturze, «Chowanna» nr 2/2009.
Filipiak M., Socjologia kultury: zarys zagadnień, Wydaw. UMCS, Lublin 1996.
Gajda J., Pedagogika kultury w zarysie, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2006.
Golka M., Imiona wielokulturowości, Warszawskie Wydaw. Literackie MUZA SA, Warszawa 2010.
http://www.e-kultura.net.pl/strona/193/kultura-masowa.html, dostęp: 20.05.2016.
Jankowski Dz., Pedagogika kultury. Studia i koncepcja, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2006.
Kłoskowska A., Kultura masowa. Krytyka i obrona, PWN, Warszawa 1985.
Kupisiewicz Cz., Słownik pedagogiczny, PWN, Warszawa 2009.
Michałowski S., Wartość rodziny w procesie wychowania współczesnego pokolenia, [w:] Dziecko w świecie szkoły, red. B. Dymar, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 1998.
Muszyński H., Zarys teorii wychowania, PWN, Warszawa 1980.
Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, tom III, PWN, Warszawa 1997.
Olczak M., Trening twórczości – współczesna i efektywna forma wychowania przez sztukę, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2009.
Strinati D., Wprowadzenie do kultury popularnej, Wydaw. Zysk i S-Ka, Poznań 1995.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Катержина Кволек

Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.