ОСВІТНІ ПРАГНЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780Ключові слова:
освітні прагнення, мотиви вибору напряму навчання, педагогіка роботи, психологія роботиАнотація
У статті подано результати досліджень освітніх прагнень учнів старших класів середніх шкіл Польщі та України. Виявлено схожість і відмінність результатів між двома групами, які могли б забезпечити відправну точку для подальшого, більш широкого й ґрунтовного дослідження.
Посилання
Bogaj A. Szkoła w społeczeństwie obywatelskim. W: A. Bogaj, S. M. Kwiatkowski (red.) Szkoła a rynek pra- cy. PWN, Warszawa 2006.
Domański H. Struktura społeczna. Wydawnictwo Naukowe «Scholar», Warszawa 2007.
Fraisse P. Podręcznik ćwiczeń z psychologii eksperymentalnej, PWN, Warszawa 1960.
Hilgard E. R.: Wprowadzenie do psychologii, PWN, Warszawa 1967.
Okoń W. Nowy słownik pedagogiczny. Wydawnictwo Akademickie «Żak», Warszawa 2001.
Pieter J.: Słownik psychologiczny, Ossolineum, Warszawa 1966.
Racław M., Trawkowska D. Samotne rodzicielstwo. Między diagnozą a działaniem. Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa 2013.
Skorny Z.: Poziom aspiracji i jego determinanty, «Przegląd Psychologiczny», 1970, nr 20.
Ścisłowicz M. Aspiracje edukacyjne rodziców a osiągnięcia szkolne ich dzieci. WSP im. Jana Kochanow- skiego, Kielce 1994.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Михал Квятковський
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.