Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ІНФОРМАЦІЯ
Про журнал
Індексація
Оплата
Контакти
РЕДАКЦІЙНА ПОЛІТИКА
Редакційна команда
Процес експертизи
Заява про конфіденційність
Політика відкритого доступу
Етика публікації журналу
Конфлікт інтересів
ПОДАННЯ
ПОДАТИ СТАТТЮ
Вимоги до оформлення статей
ПОТОЧНИЙ ВИПУСК
АРХІВИ
АНОНСИ
ПОШУК
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2015): ОСВІТОЛОГІЯ
№ 4 (2015): ОСВІТОЛОГІЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4
Опубліковано:
2015-10-01
Методологічні засади освітології
QUO VADIS UNIVERSITAS? ЗАУВАЖЕННЯ, КОМЕНТАРІ ТА ПИТАННЯ: (НЕ?) З ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГІКИ
Тадеуш Левовіцький
11-19
Переглядів анотації: 94 | Завантажень PDF: 47
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1119
PDF (Język Polski)
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ВИМІРІ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Cвітлана Мартиненко
19-24
Переглядів анотації: 104 | Завантажень PDF: 45
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1924
PDF
МЕТОДОЛОГОГІЧНІ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Тетяна Поспєлова
24-28
Переглядів анотації: 97 | Завантажень PDF: 45
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2428
PDF
ВІД ЦІЛІСНОСТІ ОСВІТИ ДО ЇЇ ЯКОСТІ
Надія Чернуха
29-32
Переглядів анотації: 108 | Завантажень PDF: 48
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932
PDF
ФЕНОМЕН НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ДОСЯГНЕННІ ПРОФЕСІЙНОГО «АКМЕ»
Тетяна Диба
32-37
Переглядів анотації: 140 | Завантажень PDF: 64
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237
PDF
Педагогічні витоки освітології
ПРО ВПЛИВ ВЧИТЕЛЯ ТА ЙОГО НЕСТІЙКІСТЬ
Стефан Мешальський
38-44
Переглядів анотації: 133 | Завантажень PDF: 39
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3844
PDF
КОНТЕКСТУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: РЕФЛЕКСИВНИЙ ВИМІР
Вікторія Желанова
44-49
Переглядів анотації: 88 | Завантажень PDF: 61
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4449
PDF
РОЛЬ І МІСЦЕ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
Олександра Лисенко
49-53
Переглядів анотації: 92 | Завантажень PDF: 36
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4953
PDF
Експертна діяльність в галузі освіти
ПІДГОТОВКА ЕКСПЕРТІВ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Віктор Огнев’юк, Світлана Сисоєва
54-60
Переглядів анотації: 304 | Завантажень PDF: 119
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.5460
PDF
ЕКСПЕРТИЗА В ОСВІТІ: ОСОБЛИВОСТІ, ФУНКЦІЇ, ТИПИ
Наталія Пономаренко
61-64
Переглядів анотації: 492 | Завантажень PDF: 119
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6164
PDF
ЕКСПЕРТНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Ольга Іваницька, Алла Панченко
65-70
Переглядів анотації: 121 | Завантажень PDF: 44
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6570
PDF
Компаративістика освітніх систем
СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В США: СУТНІСНІ РИСИ, ПЕРСОНАЛІЇ, ІДЕЇ
Марія Братко
71-76
Переглядів анотації: 110 | Завантажень PDF: 47
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7176
PDF
ОСВІТНІ ПРАГНЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Михал Квятковський
77-80
Переглядів анотації: 107 | Завантажень PDF: 28
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780
PDF (Język Polski)
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ У РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА ТА УКРАЇНІ: КРИТЕРІЇ ПОРІВНЯННЯ
Алла Загородня
80-83
Переглядів анотації: 135 | Завантажень PDF: 46
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8083
PDF
Освітня політика, економіка освіти та управління освітою
РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ ТА УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ
Наталія Мосьпан
84-88
Переглядів анотації: 129 | Завантажень PDF: 50
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8488
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАБЮДЖЕТНОГО ФІНАНСУВАННЯ ШКІЛ НА ОСНОВІ ФАНДРАЙЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Катерина Біницька, Олена Біницька
89-94
Переглядів анотації: 88 | Завантажень PDF: 59
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Тетяна Атрощенко
94-98
Переглядів анотації: 93 | Завантажень PDF: 43
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498
PDF
Філософія та історія освіти
СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ТА ГНОСЕОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТРАКТУВАННЯ ОСВІТОЛОГІЇ
Валерій Рябенко
99-104
Переглядів анотації: 82 | Завантажень PDF: 54
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.99104
PDF
БОЛОНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ІСТОРІЯ, ТРАДИЦІЇ, СЬОГОДЕННЯ
Маргарита Ткаченко
104-109
Переглядів анотації: 257 | Завантажень PDF: 774
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109
PDF
Культурологія та соціологія освіти
ШКОЛА У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ
Габріела Пєхачек-Огерман
110-115
Переглядів анотації: 120 | Завантажень PDF: 45
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.110115
PDF (Język Polski)
СІМ’Я ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ВИХОВАННЯ
Леандра Корчак
115-117
Переглядів анотації: 114 | Завантажень PDF: 23
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117
PDF (Język Polski)
ВІКІПЕДІЯ В ШКОЛІ ТА УНІВЕРСИТЕТІ –МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ ПРО ВІКІПЕДІЮ
Наталя Беднарська
118-125
Переглядів анотації: 134 | Завантажень PDF: 35
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.118125
PDF (Język Polski)
ДИДАКТИЧНА КУЛЬТУРА ЯК НАУКОВИЙ ФЕНОМЕН, ЙОГО СТРУКТУРА ТА СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Андрій Плаксін
126-130
Переглядів анотації: 110 | Завантажень PDF: 73
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130
PDF
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Język Polski
Подати статтю
Подати статтю