СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В США: СУТНІСНІ РИСИ, ПЕРСОНАЛІЇ, ІДЕЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7176Ключові слова:
освіта, теорія управління освітою, теорія і практика управління освітою США, управлінняАнотація
У статті на основі контент-аналізу автентичних наукових та науково-методичних текстів Томаса Глазза (Thomas E. Glass), Раймонда Каллахана (Raymond E. Callahan), Річарда Саксена (Richard W. Saxe), Фреда С. Луненбурга (Fred C. Lunenburg), Аллана С. Орнштейна (Allan C. Ornstein) виявлено особливості становлення і розвитку теорії управління освітою в США.
Посилання
Bobbitt, Franklin (1913). Some general principles of management applied to the problems of city-school systems. Chicago: University of Chicago Press.
Bobbitt, Franklin (1913). What the schools teach and might teach. The Survey Committee of the Cleveland Foundation Cleveland, Ohio.
Bobbitt, Franklin. (1918). The Curriculum. Boston: Houghton Mifflin.
Callahan, Raymond E. (1964). Education and the Cult of Efficiency: A Study of the Social Forces That Have Shaped the Administration of the Public Schools. The University of Chicago Press, Chicago. (USA).
Glass, Thomas E. Franceschini, Louis A. (2007). The State of the American School Superintendence: A Mid-Decade Study. R&L Education. (USA).
Glass, Thomas E. – other Robert Mason; William Eaton; James C. Parker and Fred D. Carver. (2004).
The history of educational administration viewed through its textbooks. Scarecrow Press, Lanham (USA).
Glass, Thomas E. (1978). Community Control in Education: A Study in Power Transition. Natl Comm Educ Assn (USA).
Glass, Thomas E. (1992). The Study of the American School Superintendency, 1992: America’s Education Leaders in a Time of Reform. Amer Assn School Administrator (USA).
Glass, Thomas Lars, E. Bjork; C. Cryss, Brunner. (2000). The Study of the American School Superinten- dency, 2000. A Look at the Superintendent of Education in the New Millennium. American Association of School Administrators. (USA).
Koopman, Robert G., Miel, Alice, Misner, Paul. (1943). Democracy in School Administration. D. Apple- ton-Century Comp. (in USA).
Lunenburg, Fred C. Ornstein, Allan C. (2012). Educational Administration: Concepts and Practices. Wad- sworth cengage learning. (USA).
Saxe, Richard W. (1969). Source Materials for Educational Administration: Critiques. , Toledo Univ., OH., Coll. of Education (in USA).
Saxe, Richard W. (1980) Chase, Frank Educational Administration Today: An Introduction., Mccutchan Pub Corp (in USA).
Yauch, William. (1949). Improving human relations in school administration. New York:Harper (in USA).
Hibbert, P. and Cunliffe, A. (2015). Responsible Management: Engaging Moral Reflexive Practice through Threshold Concepts. Journal of Business Ethics, 127: 177-188. doi: 10.1007/s10551-013-1993-7.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марія Братко
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.