РОЛЬ І МІСЦЕ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4953

Ключові слова:

безперервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів в Україні

Анотація

У запропонованій статті представлено етапи професійної підготовки лікарів в Україні; розкрито особливості їх післядипломної освіти на сучасному етапі; охарактеризовано стратегічні завдання щодо реформування системи післядипломної медичної освіти, зокрема шляхом запровадження нової форми вузькоспеціалізованої практичної підготовки – лікарської резидентури; відзначено тенденції, притаманні етапу безперервного професійного розвитку лікарів, зокрема визначено нормативну обумовленість професійної атестації працівників галузі охорони здоров’я.

Посилання

Освітологія: хрестоматія: навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів / Укладачі: Огнев’юк В. О., Сисоєва С. О. – К.: ВП «Едельвейс», 2013. – 744 с. Поляченко Ю. В. Медична освіта у світі та в Україні: додипломна освіта, післядипломна освіта, безперервний професійний розвиток, 2005, Книгаплюс, 384.

Цехмістер Я. В. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю : теорія і практика. 2002, Наукова думка, 621.

Brennan J. Standards and Quality in Higher Education. 1997, Jessica Kingsley Publishers, 34–68.

Chen (Amy) C, Kotliar D, Drolet B. C. Medical education in the United States: do residents feel prepared? Perspect Med Educ. 2015, no. 4, 181-185, doi:10.1007/s40037-015-0194-8 (eng).

Karle H. Postgraduate Medical Education. World Federation for Medicl Education. 2003, 27 p.

Downloads


Переглядів анотації: 51

Опубліковано

2015-10-01

Як цитувати

Лисенко, О. (2015). РОЛЬ І МІСЦЕ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ. ОСВІТОЛОГІЯ, (4), 49–53. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4953

Номер

Розділ

Педагогічні витоки освітології