Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Подання
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 7 (2018): ОСВІТОЛОГІЯ
№ 7 (2018): ОСВІТОЛОГІЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7
Опубліковано:
2018-10-01
Філософія та історія освіти
ІДЕЯ СВОБОДИ В ОСВІТІ: МИСЛЕННЯ, НАВЧАННЯ, ЦІННІСНИЙ ВИБІР
Максим Гальченко
8-14
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814%20
Переглядів анотації: 8
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Володимир Кравець, Оксана Кікінежді, Ірина Шульга
15-21
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521
Переглядів анотації: 11
PDF
ГАРМОНІЙНІ АСПЕКТИ КАЛОКАГАТІЇ: ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ
Ірина Кобзєва
22-28
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228%20
Переглядів анотації: 7
PDF
ІДЕЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ЛЮДСЬКОГО РОЗУМУ І ПОЧУТТІВ В КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОГО КОРДОЦЕНТРИЗМУ: ІСТОРИЧНА РЕТРОСПЕКТИВА
Людмила Ракітянська
29-37
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937%20
Переглядів анотації: 25
PDF
АКМЕПРОФЕСІОГЕНЕЗ ПЕДАГОГА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В СУСПІЛЬСТВІ ЗНАНЬ
Вікторія Сидоренко
38-43
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843%20
Переглядів анотації: 10
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ У ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ
Валентина Сліпчук
44-47
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448
Переглядів анотації: 10
PDF
Компаративістика у сфері освіти
РОЗВИТОК ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ: ОСВІТОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
Світлана Сисоєва
49-58
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958%20
Переглядів анотації: 14
PDF
РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: СКЛАДОВІ ПРОЦЕСУ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА
Олеся Самохвал
59-64
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964%20
Переглядів анотації: 1
PDF
ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКІ ВЧЕНІ ПРО УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ГАБІТУСУ ВЧИТЕЛЯ НА СЕМІНАРАХ АНАЛІЗУ ПРАКТИК
Тетяна Харченко, Марина Зверева
65-71
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.6571%20
Переглядів анотації: 8
PDF
РОЛЬ ДОМАШНЬОЇ ОСВІТИ В ПОЛЬСЬКІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
Олександра Мінчановська
72-76
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276%20
Переглядів анотації: 1
PDF (Język Polski)
ПЕДАГОГІКА ПРАЦІ: ПОЛЬСЬКИЙ РИНОК ПРАЦІ ПІД ВПЛИВОМ ПРОЦЕСІВ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Світлана Когут
77-83
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783%20
Переглядів анотації: 4
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В НІМЕЧЧИНІ
Анна Троцко, Анна Боярська-Хоменко
84-89
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489%20
Переглядів анотації: 7
PDF
Інклюзивна освіта
УЧИТЕЛЬ ДЛЯ ДИТИНИ З СИНДРОМОМ АСПЕРГЕРА
Марія Хмєлевська
90-96
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096%20
Переглядів анотації: 5
PDF (Język Polski)
СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧНІВ У СКЛАДНИХ СИТУАЦІЯХ В ШКОЛІ
Ілона Клімас, Кароліна Пельц, Сильвія Копитко
97-100
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100%20
Переглядів анотації: 9
PDF (Język Polski)
ДО ПИТАННЯ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Анатолій Педорич
101-107
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107%20
Переглядів анотації: 30
PDF
Соціологія освіти
СПІВРОЗМІРНА САМООБОРОНА ЯК ОСНОВА ОБОРОННОЇ ОСВІТИ ТА ОПТИМАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОТИДІЇ АГРЕСІЇ
Ян Харасимович
108-115
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115
Переглядів анотації: 6
PDF (Język Polski)
УПЕРЕДЖЕННЯ І СТЕРЕОТИПИ У МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКАХ ЧЛЕНІВ НЕФОРМАЛЬНИХ ГРУП
Марцін Злоцяк
116-124
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124
Переглядів анотації: 21
PDF (Język Polski)
ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА В ДІЯЛЬНОСТІ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Кінга Конєчни
125-130
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130
Переглядів анотації: 9
PDF (Język Polski)
Освітня політика та освітнє право
КОДИФІКАЦІЯ МЕДИЧНОГО ЗАКОНОДАВСТВА З ПОЗИЦІЇ ПІДВИЩЕННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ЛІКАРІВ В УКРАЇНІ
Ярослав Цехмістер, Олександра Лисенко
131-137
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137%20
Переглядів анотації: 6
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Людмила Онищук
138-144
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144
Переглядів анотації: 8
PDF
Забезпечення якості вищої освіти: українсько-польський досвід
СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Ніна Батечко, Микола Лут
145-151
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151
Переглядів анотації: 10
PDF
СИСТЕМА ВНУТРІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
Юлія Грищук
152-156
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156
Переглядів анотації: 5
PDF
Освітологічний контекст компетентнісної освіти
СТРУКТУРА ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СТОМАТОЛОГІЇ
Ярослава Кульбашна, Валерія Захарова
157-163
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.157163%20
Переглядів анотації: 13
PDF
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Język Polski
Подати статтю
Подати статтю