НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329Ключові слова:
вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз, наукові підходиАнотація
У статті представлено характеристику компаративного дослідження; обґрунтовано сукупність наукових підходів до проведення компаративного педагогічного дослідження, необхідних для осмислення категорій і обґрунтування явищ і процесів, які відбуваються в освітніх системах різних країн; розкрито особливості реалізації базових, парадигмальних і інструментальних підходів у площині дослідження проблем вищої освіти з урахуванням визначених функцій – гносеологічної, оцінювальної, функціонально-технологічної.
Посилання
Zakyrova A.F. (2009) Pedagogic Hermeneutic methods as a way of humanitarization Pedagogic knowledge // Obrazovanie i nauka. Izvestija UrO RAO. – № 1 (58). – 2009 – P. 3 –14. (in Russian)
Kagan M.S. Systematic examination of the main ways of grouping // Filos. i sociol. issledovanija. –1977 – Vol. 17 – P. 17–25. (in Russian)
Collingwood R. G. The idea of H istory. – K., 1996 –S. 27 – 34. (in Ukrainian)
Methodological problems of disciplinary and interdisciplinary research in the social and human sciences: Kollektivnaja monografija / Pod obshh. red. V.A. Gnevko. – SPb., 2013. – 250 p. (in Russian).
Otych A.M. Methodological principles of scientific research // Visnyk Chernihivs»koho derzh. ped. univ-tu [Tekst]. Vyp. 76 / Chernihivs»kyj derzh. ped. un.-t im. T.H. Shevchenka; hol. red. Nosko M.O. – Chernihiv : ChDPU, 2010. – 380 s. (Seriya: Pedahohichni nauky). (in Ukrainian)
Dubaseniuk O.A. Vocational teacher education: a competency approach: monohrafiya / za red.
O. A. Dubasenyuk. – Zhytomyr : Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 2011. – 412 s. (in Ukrainian)
Sysojeva S.O. (2011) Education as the object of the research. Shljakh osvity: naukovo-metodychnyj zhurnal.
Ministry of Education and Science of Ukraine, National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Association of the Ukrainian gymnasiums and lyceums, 2, 5–11. (in Ukrainian).
Sokolova І.V. Problems continuous professional education: research Thesaurus: Science. Vidanov / APN Ukrayiny. In-t pedahohichnoyi osvity i osvity doroslyx, MON. Mariupol»s»kyj derzh. humanitarnyj un-t – Kyyiv – Mariupol»: 2010 – 299 p. (in Ukrainian)
Svitlana Tsiura. Peculiarities of methodology in comparative pedagogical research Porivnyal»no- pedahohichni studiyi. – № 2–3 (16–17), 2013. – S. 7–13. (in Ukrainian).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ірина Соколова
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.