НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • Ірина Соколова

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329

Ключові слова:

вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз, наукові підходи

Анотація

У статті представлено характеристику компаративного дослідження; обґрунтовано сукупність наукових підходів до проведення компаративного педагогічного дослідження, необхідних для осмислення категорій і обґрунтування явищ і процесів, які відбуваються в освітніх системах різних країн; розкрито особливості реалізації базових, парадигмальних і інструментальних підходів у площині дослідження проблем вищої освіти з урахуванням визначених функцій – гносеологічної, оцінювальної, функціонально-технологічної.

Посилання

Zakyrova A.F. (2009) Pedagogic Hermeneutic methods as a way of humanitarization Pedagogic knowledge // Obrazovanie i nauka. Izvestija UrO RAO. – № 1 (58). – 2009 – P. 3 –14. (in Russian)

Kagan M.S. Systematic examination of the main ways of grouping // Filos. i sociol. issledovanija. –1977 – Vol. 17 – P. 17–25. (in Russian)

Collingwood R. G. The idea of H istory. – K., 1996 –S. 27 – 34. (in Ukrainian)

Methodological problems of disciplinary and interdisciplinary research in the social and human sciences: Kollektivnaja monografija / Pod obshh. red. V.A. Gnevko. – SPb., 2013. – 250 p. (in Russian).

Otych A.M. Methodological principles of scientific research // Visnyk Chernihivs»koho derzh. ped. univ-tu [Tekst]. Vyp. 76 / Chernihivs»kyj derzh. ped. un.-t im. T.H. Shevchenka; hol. red. Nosko M.O. – Chernihiv : ChDPU, 2010. – 380 s. (Seriya: Pedahohichni nauky). (in Ukrainian)

Dubaseniuk O.A. Vocational teacher education: a competency approach: monohrafiya / za red.

O. A. Dubasenyuk. – Zhytomyr : Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 2011. – 412 s. (in Ukrainian)

Sysojeva S.O. (2011) Education as the object of the research. Shljakh osvity: naukovo-metodychnyj zhurnal.

Ministry of Education and Science of Ukraine, National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Association of the Ukrainian gymnasiums and lyceums, 2, 5–11. (in Ukrainian).

Sokolova І.V. Problems continuous professional education: research Thesaurus: Science. Vidanov / APN Ukrayiny. In-t pedahohichnoyi osvity i osvity doroslyx, MON. Mariupol»s»kyj derzh. humanitarnyj un-t – Kyyiv – Mariupol»: 2010 – 299 p. (in Ukrainian)

Svitlana Tsiura. Peculiarities of methodology in comparative pedagogical research Porivnyal»no- pedahohichni studiyi. – № 2–3 (16–17), 2013. – S. 7–13. (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 156

Опубліковано

2022-09-23

Як цитувати

Соколова, І. (2022). НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ. ОСВІТОЛОГІЯ, (3), 23–29. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329

Номер

Розділ

Методологічні засади освітології