ЛІНГВІСТИЧНА ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ АВІАЦІЇ В МОВНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2023.12.6

Ключові слова:

авіаційна англійська мова, британські заклади освіти, інноваційні підходи, лінгвістична підготовка, методика викладання

Анотація

Сучасний розвиток авіаційного сектору вимагає від фахівців не лише технічних навичок, але й високого рівня мовної компетентності. Англійська мова стала міжнародним засобом спілкування в цій галузі, зокрема в рамках стандартів ICAO. Відповідно, ефективне використання авіаційної англійської мови стає ключовим фактором успіху для професіоналів у цій області. Об’єктом нашого вивчення є підготовка фахівців авіаційного сектору в Україні з використанням досвіду провідних британських навчальних закладів, зокрема Anglo-Continental, Mayflower College та Rose of York Language School. Мета полягає в аналізі методологій та підходів, використовуваних цими школами, для ефективного впровадження їхнього досвіду в українські умови. Основною метою є вивчення підходів до викладання авіаційної англійської мови в британських школах, визначення їхніх переваг та недоліків, а також розроблення рекомендацій для оптимізації методів викладання в українських навчальних закладах. Досвід провідних британських навчальних закладів у підготовці фахівців для авіаційного сектору може стати надзвичайно цінним для України. Здобуті знання та педагогічні методи допоможуть у вдосконаленні процесу навчання в українських авіаційних школах, сприяючи підготовці кваліфікованих фахівців, які володіють не лише технічними, але й мовними навичками на високому рівні. Це може сприяти підняттю рівня конкурентоспроможності українських фахівців на міжнародному ринку авіаційних послуг та підтримати сталість та безпеку авіаційного спілкування в країні. Таким чином, перспективи поширення британського досвіду стають ключовим аспектом нашого дослідження, спрямованого на підвищення якості підготовки фахівців авіаційного сектору в Україні.

Посилання

Anthony, L. (2015). The Changing Role and Importance of ESP in Asia. English as a Global Language Education (EaGLE) Journal, 1 (1), 1–21. https://doi.org/10.6294/EaGLE.2015.0101.01

Alderson, J. C. (2009). Air safety, language assessment policy, and policy implementation: The case of aviation English. Annual Review of Applied Linguistics, 29, 168–187. https://doi.org/10.1017/S0267190509090138

Astika, G. (1999). The Role of Needs Analysis in English for Specific Purposes. TEFLIN Journal – A Publication on the Teaching and Learning of English, 10 (1), 31. https://doi.org/10.15639/teflinjournal.v10i1/31-47

Basturkmen, H. (2006). Ideas and Options in English for Specific Purposes. Routledge. https://doi.org/10.4324/9781410617040

Cardozi, K. (1994). An analysis of tower (local) controller-pilot voice communications (DOT/FAA/RD-93/11DOT/FAA/RD-94/15). Federal Aviation Administration. https://rosap.ntl.bts.gov/view/dot/8652/dot_8652_DS1.pdf

Carroll, B. (1981). Specifications for an English Language Testing Service. In J. C. Alderson & A. Hughes (Eds.), Issues in language testing (pp. 66–110). The British Council. https://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files/F044%20ELT-38%20Issues%20in%20Language%20Testing_v3.pdf

Clark, B. (2016). Aviation English Research Project: Data analysis findings and best practice recommendations. UK CAA. http://publicapps.caa.co.uk/docs/33/CAP1375%20Mar17.pdf

Cushing, S. (1994). Fatal words: Communication clashes and aircraft crashes. The University of Chicago Press. https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=3ei0E0_8MDgC&oi=fnd&pg=PR13&dq=Cushing,+S.+(1994).+Fatal+words:+Communication+clashes+and+aircraft+crashes.+&ots=-85GHRD-QS&sig=peVQHSim5R5egkwVaOnx-k7IGA4&redir_esc=y#v=onepage&q=Cushing%2C%20S.%20(1994).%20Fatal%20words%3A%20Communication%20clashes%20and%20aircraft%20crashes.&f=false

Davies, A. (2001). The logic of testing Languages for Specific Purposes. Language Testing, 18 (2), 133–147. https://doi.org/10.1177/02655322010180020

Douglas, D. (2000). Assessing languages for specific purposes. Cambridge University Press. https://www.academia.edu/25706315/Assessing_Languages_For_Specific_Purposes

Emery, H. J. (2014). Developments in LSP Testing 30 Years On? The Case of Aviation English. Language Assessment Quarterly, 11 (2), 198–215. https://doi.org/10.1080/15434303.2014.894516

International Civil Aviation Organization (2004). Manual on the implementation of ICAO Language Proficiency Requirements (Doc 9835 AN/453). International Civil Aviation Organization. https://apcae.files.wordpress.com/2009/04/doc9835.pdf

Kim, Y. (2023). The challenges of radiotelephony communication and effective training approaches: A study of Korean pilots and air traffic controllers. English for Specific Purposes, 72, 26–39. https://doi.org/10.1016/j.esp.2023.07.001

Mahmood, A. S., Saad, N. S. M., & Nur, N. M. (2022). Teaching English to Aircraft Maintenance Students: Challenges and Needs. International Journal of TESOL & Education, 3 (1), 112–125. https://doi.org/10.54855/ijte.23317

Nemlii, L. (2020). Aviation English Training for Aviation Personnel in Ukraine. Science and Education: A New Dimension, Philology, VIII (70), Issue 235. https://doi.org/10.31174/SEND-Ph2020-235VIII70-08

Pazyura, N., Hunko, L., & Shevchenko, K. (2018). The Training of Future Teachers in Ukraine and China. Frontiers of Education in China, 13 (2), 288–314. https://doi.org/10.1007/s11516-018-0015-z

Pazyura, N., Kodalashvili, O. B., Bozhok, O. S., Romanuik, V. L., Zlatnikov, V. H. (2021). English teaching in distant education policy development: Ukrainian aspect. Linguistics and Culture Review, 5 (S2), 121–136. https://doi.org/10.21744/lingcure.v5nS2.1335

Prinzo,O. V., Thomson, A. C. (2009). The ICAO English Language Proficiency Rating Scale Applied to Enroute Voice Communications of US and Foreign Pilots. Federal Aviation Administration, Office of Aerospace Medicine. http://publicapps.caa.co.uk/docs/33/CAP1375%20Mar17.pdf

Sullivan, P., Girginer, H. (2002). The use of discourse analysis to enhance ESP teacher knowledge: An example using aviation English. English for Specific Purposes, 21 (4), 397–404. https://doi.org/10.1016/S0889-4906(01)00042-4

Ward, H. C. (2006). Aviation radio communications made easy. Aviation Supplies & Academics. https://www.flightaccessories.si/resources/pdf_document/18/eb/e.pdf

Youn-hee, K. (2023). The challenges of radiotelephony communication and effective training approaches: A study of Korean pilots and air traffic controllers. English for Specific Purposes, 72, 26–39. https://doi.org/10.1016/j.esp.2023.07.001

Downloads


Переглядів анотації: 33

Опубліковано

2023-11-30

Як цитувати

Банькова, О. (2023). ЛІНГВІСТИЧНА ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ АВІАЦІЇ В МОВНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. ОСВІТОЛОГІЯ, 12(12), 65–75. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2023.12.6

Номер

Розділ

Культурологія освіти