POZABUDŻETOWE FINANSOWANIE SZKÓŁ - DZIAŁANIA FUND-RAISINGOWE

Autor

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994

Słowa kluczowe:

fund-raising, finansowanie, szkoła

Abstrakt

Artykuł poświęcony jest współczesnej organizacji pozabudżetowego finansowania szkół w Ukrainie. Autorki doko- nały analizy podstaw prawnych i naukowego dorobku badaczy tego problemu. Opisały główne źródła rozwoju fund-rai- singu. Omówiły metody fund-raisingu stosowane przez kierownika szkoły: reklama, pozyskiwanie środków publicznych, wykorzystanie internetu, telefoniczne rozmowy, spotkania w cztery oczy i inne.

Bibliografia

Глєбова А. О. Сучасні теоретичні та практичні аспекти процесу організації фінансування соціально важливих проектів на основі фандрейзингу / А. О. Глєбова // Проблеми економіки. – 2013. – № 4. – С. 206–211.

Гонорська А. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрейзінг та побудову партнерських відносин / Анна Гонорська // Громадянська Освіта. Демократія і освітня система, Релігія і школа. – №24. – , 2005 [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.khpg.org/index. php?id=1130851943.

Гонорська А., Франчук О. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрейзінг та побудову партнерських відносин / Анна Гонорська, Олена Франчук // Громадянська Освіта. – № 06. – 2005 [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.khpg.org/index.php?id=1123087238.

Жданова И., Вартунян Э. Англо-русский экономический словарь / И. Жданова, Э. Вартунян. – Москва: Русский язык, 2005. – 880 с.

Закон України «Про освіту» [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/1060-12.

Красільник О. В. Проблеми та перспективи фінансування вищих навчальних закладів України / Олександр Володимимрович Красільник // Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя: Економiка. – 2015. – №2 (167). – С.110 – 117., doi: dx.doi.org/ 10.17721/1728-2667.2015/167-2/18.

Красуля А. В. Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України / А. В. Красуля // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 10. – С. 132 – 144.

Михаць С. О. Шляхи вдосконалення впливу освіти на економічне зростання [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://tourlib.net/statti_others/myhac2.htm

Огнев’юк В. Основні тенденції розвитку сучасної освіти / В. Огнев’юк // польсько-український / українсько-польський щорічник «Освітологія». – К.: ВП «Едельвейс». – 2013. – Випуск ІІ. – С. 9 – 14.

Посібник з мобілізації ресурсів (матеріали для тренінгу) / Проект «Громадський міст Вишеграду для України» – Берегово. – 2015. – 57 с.

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами» [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http:// zakon1.rada.gov.ua/laws/show/796-2010-%25D0%25BF.

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування» [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ show/1222-2000-%D0%BF.

Соколова А. Модель фандрайзингової діяльності в Україні / А. Соколова, В. Клименко // Журнал європейської економіки. – 2015. – Т. 14, № 1. – С. 72 – 88.

Урусова З. П. Роль держави у фінансуванні освіти в Україні / З. П. Урусова // Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Сер. : Економічні науки. – 2013. – № 4. – С. 136 – 142.

Шнирков О., Мінгазутдінов І. Фандрайзинг: основні особливості та форми: Методичний посібник. – К., 2000. – 38 с.

Pobrania


Abstract views: 88

Opublikowane

2015-10-01

Jak cytować

Binicka, K., & Binicka, H. (2015). POZABUDŻETOWE FINANSOWANIE SZKÓŁ - DZIAŁANIA FUND-RAISINGOWE. ОСВІТОЛОГІЯ, (4), 89–94. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994

Numer

Dział

Polityka edukacyjna, ekonomika edukacji i zarządzanie oświatą