ZDALNY SPECJALNY KURS «ŁACINY. TERMINOLOGIA BOTANICZNA» JAKO SPOSÓB NA ZDOBYCIE KOMPETENCJI ZAWODOWYCH I TERMINOLOGICZNYCH NAUCZYCIELA BIOLOGII
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2019.8.8188Słowa kluczowe:
kurs na odległość, kompetencje zawodowe i terminologiczne, szkolenie zawodoweAbstrakt
Ujawniono istotę i zalety uczenia się na odległość jako formy organizacji niezależnej pracy w ramach szkolenia zawodowego przyszłych specjalistów. Utworzenie systemu terminów zawodowych jest uważane za warunek wstępny dla kształtowania kompetencji terminologiczno-zawodowych przyszłego nauczyciela.
Treść i struktura e-learningu na odległość „Łacina. Terminologia botaniczna »dla studentów Wydziału Nauk Przyrodniczych Wyższych Szkół Pedagogicznych.
Łacina nie jest normatywną dyscypliną programu nauczania dla przyszłego nauczyciela biologii, więc specjalny kurs ma na celu wzbogacenie kultury językowej jednostki, zrozumienie semantyki i etymologii terminów biologicznych.
Bibliografia
Галецький С., Галецька Т. Дистанційне навчання як елемент інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2018. Вип.1. С. 54-62.
Грицай Н. Б. Система методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук - 13.00.02. Київ, 2016. 40 с.
Кривонос О. М., Кривонос М. П. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал, 2015. № 7. С. 48-55.
Лаврентьєва О. Спецкурс «Формування професійної творчості вчителя» як засіб становлення складових професійно-педагогічної культури майбутнього педагога. Витоки педагогічної майстерності. 2012. Вип. 10. С.170-175. «Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13 Половая Н. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти. Науково-теоретичний альманах «Грані». 2017. Т. 20. № 1(141). С. 27-31. DOI: 10.15421/17174.
Самойленко О. М. Моделі дистанційної освіти та основні етапи їх розвитку. Теорія і практика дистанційного навчання в післядипломній освіті. 2011. Вип.5 (18). С. 122-130.
Тільняк Н., Сидоренко Л., Тільняк А. Дистанційний курс навчання як форма організації самостійної україномовної підготовки студентів технічних спеціальностей. Наукові записки БДПУ.
Серія: Педагогічні науки. Бердянськ: БДПУ, 2019. Вип.1. С. 353-360. URL: https://pedagogy. bdpu.org.ua/wp-content/uploads/2019/05/40.pdf (дата звернення: 28.07.2019) Bernard R. M., Abrami P. C., Lou Y., Borokhovski E., Wade A., Wozney L., et al. How does distance education compare with classroom instruction? A meta-analysis of the empirical literature. Review of ducational Research, 2004. №3(74). 379–439. DOI: 10.3102/00346543074003379.
Simpson O. Supporting student in online, open and distance learning. London: Kogan page Limited, 2002. 237 p. DOI: 10.4324/9780203417003 Simonson M., Smaldino S., Zvacek S. M. Teaching and Learning at a Distance: Foundations of Distance Education. Information Age Publishing, 2014. 350 p. DOI: 10.1080/08923647.2011.589757
Ghalecjkyj, S., Ghalecjka, T. (2018). Dystancijne navchannja jak element informacijno-komunikacijnykh tekhnologhij v osviti [Distance learning as products, information and communication technologies in education]. Zbirnyk naukovykh pracj Umansjkogho derzhavnogho pedaghoghichnogho universytetu. Vyp.1. S. 54-62 (ukr).
Ghrycaj, N. B. (2016). Systema metodychnoji pidghotovky majbutnikh uchyteliv biologhiji v edaghoghichnykh universytetakh [The system of methodical preparation of future teachers of biology in pedagogical universities]: avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk - 13.00.02. K. 40 s. (ukr).
Kryvonos, O. (2015). Vykorystannya elementiv dystancijnogo navchannya u procesi vyvchennya suchasnyx informacijnyx texnologij studentamy-filologamy [Using the elements of distance learning in the process of studying modern information technologies by students-philologists]. Mizhnarodnyj naukovyj zhurnal, 7, SS. 48-55 (ukr).
Lavrentjjeva, O. (2012). Speckurs «Formuvannja profesijnoji tvorchosti vchytelja» jak zasib stanovlennja skladovykh profesijno-pedaghoghichnoji kuljtury majbutnjogho pedaghogha [Spetskurs «Formation of professional creativity of the teacher» as means of formation of components of is rofessional-pedagogical culture of the future teacher]. Vytoky pedaghoghichnoji majsternosti.
Vyp. 10. S.170-175 (ukr).
Nakaz MON vid 25.04.2013 № 466 «Pro zatverdzhennja Polozhennja pro dystancijne navchannja» [On approval of the Regulations on distance learning]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/z0703-13 (ukr).
Polovaya, N.O. (2017). Dystantsiyne navchannya yak innovatsiyna forma osvity [Distance learning as an innovative form of education]. Naukovo-teoretychnyj aljmanakh «Ghrani». 2017. T. 20. №1(141).
S.27-31. DOI: 10.15421/17174 (ukr).
Samojlenko, O. M. (2011). Modeli dystancijnoji osvity ta osnovni etapy jikh rozvytku [Models of distance education and main stages of their development]. Teorija i praktyka dystancijnogho navchannja v pisljadyplomnij osviti. Vyp.5 (18). S.122-130 (ukr).
Tiljnjak, N., Sydorenko, L., Tiljnjak, A. (2019). Dystancijnyj kurs navchannja jak forma orghanizaciji samostijnoji ukrajinomovnoji pidghotovky studentiv tekhnichnykh specialjnostej [Distance learning as a form of organization of independent Ukrainian-language training of students of technical specialties]. Naukovi zapysky BDPU. Serija: Pedaghoghichni nauky. Berdjansjk: BDPU, 2019. Vyp.1. S.353-360. URL: https://pedagogy.bdpu.org.ua/wp-content/uploads/2019/05/40.pdf (ukr).
Bernard, R.M., Abrami P.C., Lou Y., Borokhovski E., Wade A., Wozney L., et al. (2004). How does distance education compare with classroom instruction? A meta-analysis of the empirical literature.
Review of Educational Research. №3(74). 379–439. doi: 10.3102/00346543074003379. (eng).
Simpson, O. (2002) Supporting student in online, open and distance learning/ London: Kogan page Limited, 237 p. DOI: 10.4324/9780203417003 (eng).
Simonson, M., Smaldino, S., Zvacek, S.M. (2014). Teaching and Learning at a Distance: Foundations of Distance Education. Information Age Publishing, 350 p. DOI: 10.1080/08923647.2011.5897 57 (eng).
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Вікторія Перерва
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.