ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА АГРЕСІЇ І НАСИЛЬСТВА

Автор(и)

  • Корчак Леандра Вища школа педагогічна Спілки польських вчителів, вул. Смуліковського 6/8, 00-389 Варшава, Республіка Польща

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102

Ключові слова:

агресія, фізична агресія, психологія агресії, насильство, шкільне середовище

Анотація

Феномен насильства і агресії, поява нових деструктивних форм впливу на функціонування польського суспільного життя викликає зрозумілі побоювання серед населення. Особливою проблемою для гуманітарних наук постає феномен агресії і насильства серед молоді, що негативно позначається на найбільш важливі освітні середовища, тобто сім’ї, школі та в цілому на соціальному середовищі, що оточує молоду людину.

Біографія автора

Корчак Леандра, Вища школа педагогічна Спілки польських вчителів, вул. Смуліковського 6/8, 00-389 Варшава, Республіка Польща

Доктор гуманістичних наук у галузі педагогіки

Посилання

Ćwikła A. Stop agresji psychicznej / A. Ćwikła, M. Wiatrowski, H. Radziszewska, B. Plucner. – Poznań 2007, FORUM. – S. 29.

Kmiecik –Baran K. Mlodziez i przemoc / K. Kmiecik –Baran. – Warszawa 2000, PWN. – s. 40.

Kmiecik-Baran K. Agresja i przemoc w realiach współczesnej szkoły / K. Kmiecik-Baran. – Gdańsk 2000, Przegląd Oświaty. – S. 65.

Downloads


Переглядів анотації: 94

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Леандра, К. (2016). ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА АГРЕСІЇ І НАСИЛЬСТВА. ОСВІТОЛОГІЯ, (5), 100–102. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102

Номер

Розділ

Соціологія освіти