ПСИХОЛОГО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ПОЗИЦІЇ В ОСВІТОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Неоніла Побірченко

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2933

Ключові слова:

дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване, спілкування, освітологія, партнерські взаємини, рефлексивне мислення

Анотація

У межах психологічних наукових категорій освіти, діючих сучасних підходів – кооперативного, комунікативного, когнітивного (інтелектуального), міждисциплінарного – розглянуто сутність змісту психологічних дослідницьких позицій в освітології. Окреслено коло базових понять, де обґрунтовано їх інноваційну актуальність.

Посилання

Ananjjin S. A. (2003) Labor education. Its past and present. O. V. Sukhomlynsjka (Eds.) Little-known source of Ukrainian pedagogy (the second half of XIX – XX centuries) : Reading-book. Kiev: Naukovyj svit, 223. [in Ukrainian].

Vygotskij L. S. (1982 – 1984) Collected works: in 6 volumes. M.: Pedagogika. Vol.1, 302. [in Russian].

Dmyterko N. (2005) Reflective thinking in the context of theoretical and empirical cognition of the psychic reality. Psykhologhija i suspiljstvo, 4, 93 – 97. [in Ukrainian].

Makarov R. N. (2006) Man and civilization in the context of the XXI c. science. M., 1154. [in Russian].

Pobirchenko N. (2000) The question of the national education in the activities of the Ukrainian communities (second half of the XIX – beginning of the XX c.). K.: Naukovyj svit, 331. [in Ukrainian].

Sukhomlynsjka O. V. (2002) Periodization of pedagogic thought in Ukraine: steps towards a new dimension. Rozvytok pedaghoghichnykh i psykhologhichnykh nauk v Ukrajini 1992 – 2002. Part 1. Kharkiv: OVS, 37 – 54. [in Ukrainian].

Furman A. V. (2005) The model of the complete innovation activity in education sphere of society. Osvita i upravlinnja, Vol. 9, 4, 24 – 37. [in Ukrainian].

Downloads


Переглядів анотації: 76

Опубліковано

2022-09-23

Як цитувати

Побірченко, Н. (2022). ПСИХОЛОГО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ПОЗИЦІЇ В ОСВІТОЛОГІЇ. ОСВІТОЛОГІЯ, (3), 29–33. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2933

Номер

Розділ

Методологічні засади освітології