ХОЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7075Ключові слова:
холістичний підхід, моніторинг якості освіти, форми моніторингу, інформаційна система управління освітоюАнотація
У статті досліджено моніторинг якості освіти з позиції холістичного підходу; розглянуто основні сфери функціонування моніторингу якості освіти; виокремлено основні об’єкти освітнього моніторингу; представлено огляд форм моніторингу загальної середньої освіти у відповідності до завдань, об’єктів та джерел даних; підкреслено необхідність інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти.
Посилання
Bodnenko D. M., Zhyltsov O. B., Leshchynskyi O. L., Mazur N. P. (2014) Monitoring of the learning activities. K.: Borys Grinchenko Kyiv University, 276. [in Ukrainian]
Grynevych, Liliya. Education quality monitoring at national level: experience of the USA (2010) Suchasni informacijni tekhnologhiji ta innovacijni metodyky navchannja v pidghotovci fakhivciv: metodologhija, teorija, dosvid, problemy. # 23.165-175. [in Ukrainian]
Liashenko, O. I. (2007) Organizational and methodological principles of the monitoring in education. Pedahohika i psykholohiia. #2. 34-40. [in Ukrainian]
Lokshyna, O. I. (Eds.) (2004) Education quality monitoring: development in Ukraine. K.: K.I.S. 158. [in Ukrainian]
Lokshyna O. I. (Eds.) (2004) Education quality monitoring: world achievements and Ukrainian perspectives. K.: K.I.S. 128 с. [in Ukrainian]
Lukina, Т. О. (2007) General principles and organizational grounds of the monitoring as the means of the management of educational quality at different levels. Pedaghoghika i psykhologhija. #2. 52-60. [in Ukrainian]
Lukina, Т. О. (2004) State management of the quality of the secondary education in Ukraine. K.: Vyd-vo NADU. 300. [in Ukrainian]
Majorov, A. N. (2005) Monitoring in education. Intelekt-Centr. 424. [in Russian]
National Center for Education Statistics (NCES) // http://nces.ed.gov/. [in English]
Parashhenko, L. I. (2009) Scientific study of the criteria and indicators for national monitoring of quality of education. Osvita i upravlinnja. T.12, # 3-4. 110-117. [in Ukrainian]
Scheerens J., Glas C., Thomas S. Educational Evaluation, Assessment, and Monitoring: A Systemic Approach. – London and New York: Taylor & Francis. – 2007. – 440 p. [in English]
Taeuber, R.C. (1987) Education Data Redesign Project // The International Journal of Educational Research, 11 (4). P. 391-511. [in English]
Tajdzhman, A., Posltvejt, Т. N. (Eds.) (2003) Monitoring of the educational standards. Ljviv: Litopys, 328. [in Ukrainian]
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Лілія Гриневич
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.