HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO MONITOROWANIA
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7075Słowa kluczowe:
podejście holistyczne, monitorowanie jakości oświaty, formy monitoringu, informacyjny system administrowania oświatąAbstrakt
Zbadano holistyczne podejście do monitorowania jakości oświaty; opisano podstawowe sfery monitorowania jakości oświaty; wyodrębniono podstawowe obiekty monitoringu oświaty; przedstawiono formy monitorowania edukacji powszechnej, a także odpowiedzialnych za zadania, przedmioty oraz źródła danych; podkreślono konieczność instytucjonalnego zabezpieczenia całościowego ujęcia systemu monitorowania jakości oświaty.
Bibliografia
Bodnenko D. M., Zhyltsov O. B., Leshchynskyi O. L., Mazur N. P. (2014) Monitoring of the learning activities. K.: Borys Grinchenko Kyiv University, 276. [in Ukrainian]
Grynevych, Liliya. Education quality monitoring at national level: experience of the USA (2010) Suchasni informacijni tekhnologhiji ta innovacijni metodyky navchannja v pidghotovci fakhivciv: metodologhija, teorija, dosvid, problemy. # 23.165-175. [in Ukrainian]
Liashenko, O. I. (2007) Organizational and methodological principles of the monitoring in education. Pedahohika i psykholohiia. #2. 34-40. [in Ukrainian]
Lokshyna, O. I. (Eds.) (2004) Education quality monitoring: development in Ukraine. K.: K.I.S. 158. [in Ukrainian]
Lokshyna O. I. (Eds.) (2004) Education quality monitoring: world achievements and Ukrainian perspectives. K.: K.I.S. 128 с. [in Ukrainian]
Lukina, Т. О. (2007) General principles and organizational grounds of the monitoring as the means of the management of educational quality at different levels. Pedaghoghika i psykhologhija. #2. 52-60. [in Ukrainian]
Lukina, Т. О. (2004) State management of the quality of the secondary education in Ukraine. K.: Vyd-vo NADU. 300. [in Ukrainian]
Majorov, A. N. (2005) Monitoring in education. Intelekt-Centr. 424. [in Russian]
National Center for Education Statistics (NCES) // http://nces.ed.gov/. [in English]
Parashhenko, L. I. (2009) Scientific study of the criteria and indicators for national monitoring of quality of education. Osvita i upravlinnja. T.12, # 3-4. 110-117. [in Ukrainian]
Scheerens J., Glas C., Thomas S. Educational Evaluation, Assessment, and Monitoring: A Systemic Approach. – London and New York: Taylor & Francis. – 2007. – 440 p. [in English]
Taeuber, R.C. (1987) Education Data Redesign Project // The International Journal of Educational Research, 11 (4). P. 391-511. [in English]
Tajdzhman, A., Posltvejt, Т. N. (Eds.) (2003) Monitoring of the educational standards. Ljviv: Litopys, 328. [in Ukrainian]
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Лілія Гриневич
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.