ІДЕНТИЧНІСТЬ ШКОЛИ ТА ЇЇ ВІДНОШЕННЯ ДО ШКІЛЬНИХ РЕАЛІЙ

Автор(и)

  • Стефан Мєшальскі

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.9499

Ключові слова:

ідентифікація школи, освітній інститут, еволюційна та культурна перспективи

Анотація

Ідентифікація школи як освітнього інституту відбувалася під впливом різноманітних соціокультурних процесів, що мають довгу історію. Одним із факторів, які впливають на цей процес, є відношення школи до зовнішнього світу, що відображається у щоденному житті учнів. Зміст шкільного навчання обмежений зовнішніми приписами, що дуже часто зумовлює розрив між теорією та щоденною практичною діяльністю. Через цей феномен школи сьогодні критикують з різних позицій. У статті представлено кілька підходів, у тому числі, й Дж. Дьюї, які спрямовані на вирішення проблеми ідентифікації школи з позиції двох перспектив: еволюційної та культурної.

Посилання

Autio Т., (2003) Postmodern Paradoxes in Finland. The Confinements of rationality in Curriculum Studies. In: International Handbook of Curriculum Research. W. F. Pinar (Ed.) Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, N.J.

Bruner J. S., (1971) O poznawaniu. J. Radzicki (tłum.) PIW, Warszawa.

Bruner J. S. (1978) Poza dostarczone informacje. J. Radzicki (tłum.)PWN, Warszawa.

Dewey J. (1972), Demokracja i wychowanie, Z. Doroszowa (tłum.) Ossolineum, Wrocław – Warszawa – Kraków.

Foley R. (2001) Zanim człowiek stał się człowiekiem. K. Sabath (tłum.) P IW, Warszawa. Husen T. (1979) The School in Question. A Comparative Study of School and its Future in Western Society. Oxford University Press, Oxford. Kunicki-Goldfmger W. (1993) Znikąd donikąd. PIW, Warszawa.

Ornstein A. C., Hunkins F. P. (1998) Program szkolny. Założenia, zasady, problematyka. K. Kruszewski (tłum.) WSiP. Warszawa.

Tomasello M, (2002) Kulturowe źródła ludzkiego poznania. J. Rączaszek (tłum.) PIW, Warszawa.

Downloads


Переглядів анотації: 1

Опубліковано

2022-09-23

Як цитувати

Mieszalski, S. . (2022). ІДЕНТИЧНІСТЬ ШКОЛИ ТА ЇЇ ВІДНОШЕННЯ ДО ШКІЛЬНИХ РЕАЛІЙ. ОСВІТОЛОГІЯ, (3), 94–99. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.9499

Номер

Розділ

Філософія та історія освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають