INNOWACJE EDUKACYJNE W KSZTAŁCENIU PSYCHOLOGA NA ZASADACH KOMPETENCYJNOŚCI
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.164169Słowa kluczowe:
«Europejski Certyfikat Psychologa (EuroPsy)», programy edukacyjne kształcenia psychologa praktycznego, «Harmonizacja struktur kształcenia w Europie»Abstrakt
W artykule przedstawiono dynamikę zmian szkolnictwa wyższego w dziedzinie psychologii w Stanach Zjednoczo- nych. W kontekście perspektywy członkostwa Ukrainy w Unii Europejskiej umotywowana jest konieczność renowacji treści kształcenia psychologów praktycznych. Przedstawiono doświadczenia opracowania strategicznego i realizacji tak- tycznej wymagań Standardu Europejskiego (EuroPsy) oraz Projektu «Harmonizacja struktur kształcenia w Europie» w programach edukacyjnych ksztalcenia psychologa praktycznego Kijowskiego Uniwersytetu im. B. Grinczenki. Opisane są innowacje programowe, które zostały zaprojektowane, aby zapewnić wysokie kwalifikacje i konkurencyjność absol- wentów na rynku pracy.
Bibliografia
Купрій Т. Г. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій // Освітологія. Oświatologia. – 2014. – Випуск 3. – С. 99 – 105.
Лозова О. М. Психосемантичний аспект регіональних ментальностей в Україні / Лозова О. М. // Наукові записки НАуКМА: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота.– 2010. – Т. 110.– С. 34-39.
Лунт И. Европейский диплом по психологии EuroPsy: разработка стандартов высшего уровня профессионального психологического образования / И. Лунт // Национальный психологический журнал – № 2 [8] – 2012, С.58 – 63.
Рашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія / Ю. М. Рашкевич. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 168 с.
EuroPsy. European Certificate in Psychology. EFPA Regulations on EuroPsy and Appendices // Режим доступу: https://www.google.de/search?q=EuroPsy+European+Certificate+in+Psychology+EFPA+Regulations+on +EuroPsy+and+Appendices&trackid=sp-006.
Benton S. L., Hoyt K. B. Educational Reform: Implications for Educational Psychologists. Educational Psychology Review, Vol. 2, No. 3 (September 1990), pp. 203-236.
Magnusson J.-L. Higher Education Research and Psychological Inquiry. The Journal of Higher Education.
Vol. 68, No. 2 (Mar. - Apr., 1997), pp. 191-211.
Sandoval, J., Love, J. A. School psychology in higher education: The college psychologist. Professional Psychology, Vol 8(3), Aug 1977, 328-339, doi:10.1037/0735-7028.8.3.328. (eng).
Välimaa J. Nationalisation, Localisation and Globalisation in Finnish Higher Education. Higher Education.
Vol. 48, No. 1 (Jul., 2004), pp. 27-54.
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Ольга Лозова
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.