СІМ’Я ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Леандра Корчак

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117

Ключові слова:

класифікація сім’ї, сім’я, сім’я як виховне середовище, форми і типи сімей, функції сім’ї

Анотація

У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття «сім’я» та її значення як виховного середовища; подано класифікацію сімей та представлено структуру сім’ї, яка дозволяє визначити її основні форми та типи; проаналізовано базові функції сім’ї. Автор акцентує увагу на тому, що поряд із соціально-економічними змінами, які відбуваються у суспільстві, сім’я поступово втрачає свою функціональність. Криза сучасної культури, кон- флікти та протиріччя негативно впливають на процеси соціальної адаптації та порушують функції сім’ї.

Посилання

K. Dłużniewska, A. Jaczewski, N.Wolański, L. Zdankiewicz. Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowa- nia, Warszawa 1983, PWN, S. 348.

R. Wroczyński, Pedagogika społeczna, Warszawa 1974, PWN, S. 336.

S. Badora, B. Czeredrecka, D. Marzec, Rodzina i formy jej wspomagania, Wyd, Kraków 2001, Impuls, S. 20-23.

S. Gerstman, Rozwój uczuć, Warszawa 1976, WSiP, S. 186.

W. Okoń, Nowy słownik pedagogiczny, Warszawa 1998, Żak, S. 336.

Downloads


Переглядів анотації: 114

Опубліковано

2015-10-01

Як цитувати

Корчак, Л. (2015). СІМ’Я ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ВИХОВАННЯ . ОСВІТОЛОГІЯ, (4), 115–117. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117

Номер

Розділ

Культурологія та соціологія освіти