ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ЯК ДЕРЖАВНИЙ ПРІОРИТЕТ

Автор(и)

  • Віктор Огнев’юк

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5965

Ключові слова:

освітня політика, реформування освіти, незалежне оцінювання, інтегральна структура управління, системні зміни

Анотація

Запропоновано реформи освіти, які будуть спрямовані на створення умов для повноцінного розвитку особистості через механізм рівного доступу до якісної освіти, підвищення якості життя людини та створення конкурентоспроможного суспільства; визначено, що ключове завдання держави сьогодні – відкрити широкі можливості для державного, корпоративного і приватного партнерства у сфері освіти та конкуренції різних освітніх програм.

Посилання

Kant I. (1980) Treatises and letters. M.: Nauka, 445 – 504. [in Russian].

Law of Ukraine “On Secondary Education” (1999) Verkhovna Rada of Ukraine, No 28 [in Ukrainian].

Retrieved from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/651-14

Law of Ukraine “On Higher Education” (2014) Verkhovna Rada of Ukraine, No 37-38. [in Ukrainian].

Retrieved from: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Ortega-i-Gasset H. (2005) Mission of the University. A. M. Korbut, M. A. Gusakovskij (Eds.) M. N. Golubeva (Trans.). Minsk: BGU, 104. [in Russian].

Skovoroda Gh. (1994) About reading moderately. K.: AT «Obereghy», Vol. 2., 45 – 46. [in Ukrainian].

Downloads


Переглядів анотації: 91

Опубліковано

2022-09-23

Як цитувати

Огнев’юк, В. . (2022). ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ЯК ДЕРЖАВНИЙ ПРІОРИТЕТ. ОСВІТОЛОГІЯ, (3), 59–65. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5965

Номер

Розділ

Освітня політика та освітнє право