ВІД ЦІЛІСНОСТІ ОСВІТИ ДО ЇЇ ЯКОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932Ключові слова:
євроінтеграція, інтеграція, модернізація, освітній процес, цілісністьАнотація
У статті розглядаються питання цілісності сучасного освітнього простору. Основну увагу акцентовано на інтеграційних процесах в освіті як пріоритетному вектору її модернізації та євроінтеграції.
Посилання
Бех І. Д. Життя особистості у духовному діапазоні / І. Д. Бех // Рідна школа. – К. : 2009. – № 11. – С. 7–17.
Вакарчук І. Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи / І. Вакарчук // Вища школа. – 2008. – № 3. – С. 3–18.
Журавський B. C. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В. С. Журавський // Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Ін-т вищої освіти АПН України. – К. : Вид. дім «Ін Юре», 2003. – 416 с.
Кремень В. Г. Освіта і наука України : шляхи модернізації (Факти, роздуми, перспективи). – К. : Гра- мота, 2003. – 216 с.
Литвин В. М. Україна на межі тисячоліть (1991–2000 рр.). – К., Видавничий дім «Альтернативи», 2000. – 360 с.
Навроцький О. І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства. – X. : Основа, 2000. – 240 с.
Ніколаєнко С. М. Про стан і перспективи розвитку вищої освіти в Україні. Парламентські слухання про вищу освіту // Педагогіка толерантності. — 2004. – № 2–3. – С. 104–116.
Огнев’юк В. О. Філософія та її місце в обробці наукових досліджень феномену освіти / В. О. Онев’юк // Освітологія. – 2012. – ч. І. – С. 69–75.
Сисоєва С. О. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва // Освітологія. – 2012. – ч. І. – С. 22–25
Філософсько-методологічні засади підвищення якості вищої освіти України: європейський вимір / авт. кол. : В. Андрущенко (керівник), М. Бойченко, Л. Горбунова, І. Надольний та ін. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 220 с.
Франчук Т. Й. Цілісний освітній простір : педагогічні основи його формування : монографія / Т. Й. Франчук; Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. – Кам’янець-Поділ., 2009. – 244 с.
Shulga N. Construction of the Detector for Synergetic Educational System Based on Quality Standards / Natalia Shulga // American Journal of Educational Research. –2015, 3(12B), 36-40. DOI: 10.12691/ education-3-12B-8
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Надія Чернуха
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.