ВІКІПЕДІЯ В ШКОЛІ ТА УНІВЕРСИТЕТІ –МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ ПРО ВІКІПЕДІЮ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.118125Ключові слова:
Вікіпедія, навчання, неформальне навчання, учительАнотація
У статті подано якісний аналіз письмових робіт студентів, який став основою для роздумів про переваги та ризики, пов’язані з використанням Вікіпедії. Автор, аналізуючи думки студентів і наукового співтовариства, намагається їх протиставити та обґрунтувати. Стаття спрямована на виявлення освітньої цінності Вікіпедії.
Посилання
Boni M: Młodzi 2011 Dostępny na: http://www.obserwatoriumkultury.pl/files/study/raport_modzi_2011_ copy2.pdf (otwarty 19 lipca 2014).
Borawska-Kalbarczyk K: «Pokolenie C» w roli studentów – uczenie się w pułapce klikania? Dostępny na http://www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/borawska.pdf (otwarty 24 października 2014).
Digital Youth Research Kids’ Informal Learning with Digital Media: An Ethnographic Investigation of In- novative Knowledge Cultures Dostępny na: http://digitalyouth.ischool.berkeley.edu/files/report/digitalyouth- WhitePaper.pdf (otwarty 20 maja 2014).
Geek. Dostępny na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Geek (otwarty 22 lipca 2014).
Hatalska N.: Generacja L (infografika). Dostępny na: http://hatalska.com/2011/12/09/generacja-l-infografi- ka (otwarty 24 października 2014).
Jędrzejko M., Nowak B.: Edukacja multimedialna (Internet) a edukacja tradycyjna (książki, nauczyciel) – próba diagnozy końcowych efektów edukacyjnych. Dostępny na: http://www.ptde.org/file.php/1/Archiwum/XIV_ KDE/jedrzejko.pdf (otwarty 26 lipca 2014).
Konarski L.: Wszyscy jesteśmy cenzorami – rozmowa z Pawłem Jochymem. Dostępny na: http: //www.
Przeglad-tygodnik.Pl/pl/artykul/wszyscy-jestesmy-cenzorami-rozmowa-pawlem-jochymem Data dostępu (otwarty 28 lipca 2014).
Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Dostępny na: http://pl.wikipedia.org/wiki/ Wikipedia:Korzystasz_z_Wikipedii_tylko_na_w%C5%82asn%C4%85_odpowiedzialno%C5%9B%C4%87 (otwarty 07 lipca 2014).
Kwiatkowska D., Dąbrowski M.: Dojrzałość technologiczna w świetle wyników badań ankietowych. Dostęp- ny na: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/43/id/896#spis4 (otwarty 29 lipca 2014).
List of wikipedias. Dostępny na: http://meta.wikimedia.org/wiki/List_of_Wikipedias (otwarty 16 lipca 2014).
Morbitzer J.: Medialność a sprawność edukacyjna ucznia. Dostępny na: http://www.ktime.up.krakow.pl/ symp2012/referaty_2012_10/morbitz.pdf (otwarty 22 października 2014).
Niedźwiecki R. Poczekajmy z rehabilitacją Wikipedii. Dostępny na: http://www.rp.pl/artykul/596790. html?p=2 (otwarty 24 lipca 2014).
Osiński Z. Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna. Dostępny na:http://www.e-mentor.edu.pl/arty- kul/index/numer/52/id/1061 (otwarty 27 lipca 2014).
Polska 2030. Wyzwania rozwojowe raport. Dostępny na http://rpo.slaskie.pl/zalaczni- ki/2014/01/17/1389965604.pdf (otwarty 08 czerwca 2014).
Prensky M. Search vs. Research. Or, the Fear of The Wikipedia Overcome by New Understanding for a Digital Era. Dostępny na: http://www.marcprensky.com/writing/Prensky-Search_vs_Research-01.pdf (otwarty 20 kwietnia 2014).
Szpunar M.: Wikipedia – zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota? Dostępny na: http://www.e-mentor. edu.pl/artykul/index/numer/27/id/589 (otwarty 02 października 2009).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталя Беднарська
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.