РОЗВИТОК ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499Ключові слова:
білінгвальне навчання, заклади середньої освіти, європейський простір освіти, освітнє середовище, розвиток освітнього середовища, полікультурністьАнотація
У статті проаналізовано пріоритетні напрями розвитку освітнього середовища закладів загальної середньої освіти в Україні. Виокремлено першочергові завдання сучасної української середньої освіти, вико- нання яких сприятиме успішній інтеграції в європейський освітній простір. Розглянуто напрями державної політики в освітній галузі щодо розвитку загальної середньої освіти відповідно до чинного законодавства.
Окреслено необхідність сприяння розвитку полікультурності в загальній середній освіті в умовах інтеграції в глобальний освітній простір. Подані результати дослідження впливу білінгвального навчання.
Посилання
Здіорук С. І. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку (аналітична доповідь) / С. І. Здіорук, А. Ю. Іщенко, М. М. Карпенко. – К.: 2011. – 43 с. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/597/
Ковалинська І. В. Вимоги до професійних компетентностей викладача в контексті полікультурної освіти / І. В. Ковалинська // Педагогічна освіта. Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. – №2/5(19). – с. 36-40, DOI: http://dx.doi.org/10.15587/2313-8416.2016.60889
Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати. / В. Г. Кремінь. – К.: Грамота, 2005. – 448 с.
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року / Указ Президента України від 25.06.2013 р. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.
Саух П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух // Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси: наук.пр. / за матер. Першої Всеукр. наук.-практ. конф. «Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання освіти». – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – С.62-74.
Сафонова В. В. Билингвальные образовательные программы как инструмент обновления содержа- ния языкового школьного образования [Електронний ресурс] / В. В. Сафонова, Н. И. Марченко. – 2011. – Режим доступу: http://www.flsmozaika.ru/document/safonova.pdf
Сисоєва С. О. Творчий розвиток фахівців в умовах магістратури: Монографія / С. О. Сисоєва. – К.: ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2014. – 400 с.
Соколова І. В. Розвиток освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу / І. В. Соколо- ва // Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси: наук.пр. / за матер. Першої Всеукр. наук.-практ. конф. «Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання освіти. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – С.137-148.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Іваницька, Сергій Редько, Алла Панченко
Ця робота ліцензованаІз Зазначенням Авторства – Некомерційна 3.0 Міжнародна.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.