SYSTEM KOMPETENCJI LEKARZA: PODYPLOMOWY OKRES STANOWIENIA
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.169172Słowa kluczowe:
kompetencja lekarza, edukacja podyplomowa, sruktura kompetencji lekarzaAbstrakt
W zaproponowanym artykule przedstawiona jest struktura kompetencji lekarza (motywacyjno-aksjologicznz, poznawczy, społeczno-osobowościowy i fachowo-działalnościowy komponenty); określono cechy formowania elementów kompetencji lekarza w okresie podyplomowym, w szczególności biorąc pod uwagę andragogiczne zasady szkolenia; zdefiniowane są komponenty kompetencj, pełne kształtowanie których jest możliwe tylko w okresie podyplomowym (społeczno-osobowościowy i fachowo-działalnościowy); przedstawiono treść komponentów społeczno-osobowościowego i fachowo-działalnościowego.
Bibliografia
Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров’я [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=4233
Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 №1556-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Лисенко О. Ю. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Ю. Лисенко // Освітологія, Oswiatologia. – 2015. – №4. – С. 49-53.
Лисенко О. Ю. Формування професійної компетентності майбутніх провізорів у вищих медичних навчальних закладах: монографія / О. Ю. Лисенко. – К.: ВП «Едельвейс», 2015. – 175 с.
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2005 р. №81 «Про затвердження Переліку спеціальностей та строки навчання в інтернатурі випускників медичних і фармацевтичних вищих навчаль- них закладів, медичних факультетів університетів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0291-05
Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчальний посібник / С. О. Сисоєва. – К.: ВД «Екмо», 2011. – 324 с.
Цехмістер Я. В. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: теорія і практика: монографія / Я. В. Цехмістер. – К.: Наукова думка, 2002. – 621 с.
Chen (Amy) C., Kotliar D., Drolet B. C. Perspect Med Educ. 2015, no. 4, 181-185, DOI:10.1007/s40037-015- 0194-8 (eng).
Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations. Strategy Paper on Key Competencies. An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program [Електронний ресурс] / OECD (Draft). – Режим доступу : http://www.oecd.org/dataoecd/48/22/41529556.pdf.
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Олександра Лисенко
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License.
Тип ліцензії: Creative Commons Attribution Non-Commercial
Автор дозволяє:
- поширювати — копіювати, передавати свій твір,
- змінювати — переробляти, розвивати твір.
Умови такі:
- автор не дозволяє використовувати свій чи змінений твір з комерційною метою (Noncommercial),
- слід зберігати посилання на попередніх авторів у визначеній ними формі (Attribution). Ви повинні надати посилання на ліцензію та вказати, чи були внесені зміни. Ви можете це робити будь-яким розумним способом, але це не означає, що ліцензіат схвалює вас або ваше використання.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.