СУЧАСНА МАГІСТРАТУРА В УКРАЇНІ ЯК АКМЕСИНЕРГЕТИЧНА СИСТЕМА

Автор(и)

  • Ніна Батечко

DOI:

https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4552

Ключові слова:

магістр, магістратура, педагогічна система, синергетичний підхід, акмеологічний підхід, акмесинергетичний підхід

Анотація

У статті розглянуто нагальні проблеми магістерської підготовки в Україні. Адаптовано синергетичний підхід до підготовки магістрів як до педагогічної системи. Вивчається феномен самоорганізації у процесі магістерської підготовки як можливий напрям її оптимізації. Висвітлено теоретичні аспекти застосування акмеологічного підходу щодо процесу підготовки магістрів та обґрунтовано акмеологічні умови становлення студента магістратури вищого навчального закладу як професіонала, так і творчої, успішної особистості, здатної до самореалізації у майбутній професійній діяльності. Доведено органічну єдність рівня самоорганізації майбутнього фахівця та процесу формування його професіоналізму.

Посилання

Andrushchenko, V. P. (2002). Education of Ukraine in the context of social problems and contradictions. The development of pedagogical and psychological science in Ukraine 1992 – 2001. Scientific Papers for the 10th anniversary of APS of Ukraine. Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. – Part 2. Kharkiv: «ОВС» [in Ukrainian].

Bodalev, A. A. (1993). On the subject of Acmeology. Psychological Journal, Т.14, 5,73-79 [in Russian].

Volodko, V. M. (2000). Educational system learning: theory, practice and prospects. Kyiv: Ped. Presa [in Ukrainian].

Yeremenko, O.V. (2001). Preparation Masters of music: theoretical bases implemented in pedagogical universities, 6, 35-37 [in Ukrainian].

Zoryna, L.Ya. (1996). Reflection of ideas of self-organization in the content of self. Pedagogy, 4, 105-109 [in Russian].

Kremen, V. H. (2013). Modern educational process as a synergetic system. Educational reform: mission, reality, reflection. V.Kremen (Ed.), T.Levovytskyi (Ed.), V.Ohneviuk (Ed.), S.Sysoieva (Ed.). Kyiv: TOV «Vydavnyche pidpryiemstvo «EDELVEIS» [in Ukrainian].

Mitina, L. M., & Mitin, G. V., & Anisimova, O. A. (2005). Professional activity and health educator. L.M.Mitina (Ed.). Moskva: Akademija [in Russian].

Machynska, N. I. (2013). Teacher education graduate higher education pedagogical profile. Lviv: Lv DUVS [in Ukrainian].

Prigozhin, I. & Stjengers, I. (2008). Order out of chaos. New dialogue with nature. Moskva: Kom Kniga [in Russian].

Radul, V. V. (2011). Social maturity as the top acmeological personality development. Ridna shkola, 3, 15-20 [in Ukrainian].

Ruzavin, G. I. (1993). The paradigm of self-organization as the basis of a new worldview. Svobodnaja mysl’, 17-18, 51-52 [in Russian].

Sysoieva, S. O. (2001). Personality development in terms of post-industrial society. Professional education: pedagogy and psychology: Ukrainian-Polish magazine. I.Ziaziun (Ed.), N.Nychkalo (Ed.), T.Levovytskyi (Ed.), I.Vilsh. (Ed.). Т.ІІІ. Kyiv: Chenstokhova [in Ukrainian].

Cherleniak, I. (2005). Functionality, synergy and organizational systems synerhetychnist. Visnyk NADU, 3, 64-73.

Downloads


Переглядів анотації: 41

Опубліковано

2022-09-23

Як цитувати

Батечко, Н. . (2022). СУЧАСНА МАГІСТРАТУРА В УКРАЇНІ ЯК АКМЕСИНЕРГЕТИЧНА СИСТЕМА. ОСВІТОЛОГІЯ, (3), 45–52. https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4552

Номер

Розділ

Педагогічні витоки освітології