Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ІНФОРМАЦІЯ
Про журнал
Індексація
Оплата
Контакти
РЕДАКЦІЙНА ПОЛІТИКА
Редакційна команда
Процес експертизи
Заява про конфіденційність
Політика відкритого доступу
Етика публікації журналу
Конфлікт інтересів
ПОДАННЯ
ПОДАТИ СТАТТЮ
Вимоги до оформлення статей
ПОТОЧНИЙ ВИПУСК
АРХІВИ
АНОНСИ
ПОШУК
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2014): ОСВІТОЛОГІЯ
№ 3 (2014): ОСВІТОЛОГІЯ
Опубліковано:
2022-09-23
Методологічні засади освітології
ОСВІТОЛОГІЯ – ДИСКУРС З ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЄЇ ДИСЦИПЛІНИ ТА ЇЇ СУСПІЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ
Тадеуш Левовицький
11-16
Переглядів анотації: 105 | Завантажень PDF: 46
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1116
PDF (Język Polski)
ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТОЛОГІЇ
Світлана Сисоєва
17-23
Переглядів анотації: 143 | Завантажень PDF: 95
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1723
PDF
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ
Ірина Соколова
23-29
Переглядів анотації: 156 | Завантажень PDF: 105
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329
PDF
ПСИХОЛОГО-ДОСЛІДНИЦЬКІ ПОЗИЦІЇ В ОСВІТОЛОГІЇ
Неоніла Побірченко
29-33
Переглядів анотації: 76 | Завантажень PDF: 33
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2933
PDF
Освітня політика та освітнє право
ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ЯК ДЕРЖАВНИЙ ПРІОРИТЕТ
Віктор Огнев’юк
59-65
Переглядів анотації: 91 | Завантажень PDF: 37
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5965
PDF
НАПРЯМИ СТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
Наталія Мосьпан
65-69
Переглядів анотації: 102 | Завантажень PDF: 47
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.6569
PDF
Педагогічні витоки освітології
ІДЕНТИЧНІСТЬ ТА ЇЇ (САМО)ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ – ПИТАННЯ ПРО ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Аліна Щурек-Борут
34-40
Переглядів анотації: 78 | Завантажень PDF: 31
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.3440
PDF (Język Polski)
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Барбара Грабовска
40-45
Переглядів анотації: 76 | Завантажень PDF: 31
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4045
PDF (Język Polski)
СУЧАСНА МАГІСТРАТУРА В УКРАЇНІ ЯК АКМЕСИНЕРГЕТИЧНА СИСТЕМА
Ніна Батечко
45-52
Переглядів анотації: 77 | Завантажень PDF: 53
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4552
PDF
НЕОБХІДНІСТЬ КОНСТРУКТИВНИХ ЗМІН В ОСВІТІ – ІДЕЯ ОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ
Йолянта Суходольска
52-58
Переглядів анотації: 75 | Завантажень PDF: 30
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5258
PDF (Język Polski)
Економіка освіти та управління освітою
ХОЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Лілія Гриневич
70-75
Переглядів анотації: 91 | Завантажень PDF: 75
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7075
PDF
СТІЙКИ ГРУПИ, ЗРАЗКОВІ МОДЕЛІ, ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СВІТОВОГО КЛАСУ
Олена Слюсаренко
75-81
Переглядів анотації: 79 | Завантажень PDF: 40
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7581
PDF
УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ
Марія Братко
81-88
Переглядів анотації: 99 | Завантажень PDF: 56
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8188
PDF
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ
Алла Панченко
88-93
Переглядів анотації: 93 | Завантажень PDF: 53
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8893
PDF
Філософія та історія освіти
ІДЕНТИЧНІСТЬ ШКОЛИ ТА ЇЇ ВІДНОШЕННЯ ДО ШКІЛЬНИХ РЕАЛІЙ
Стефан Мєшальскі
94-99
Переглядів анотації: 107 | Завантажень PDF: 46
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.9499
PDF (Język Polski)
ВПРОВАДЖЕННЯ ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ БАКАЛАВРА ТА МАГІСТРА: ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ
Тетяна Купрій
99-105
Переглядів анотації: 66 | Завантажень PDF: 42
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.99105
PDF
РІК ВАЖЛИВИХ ЮВІЛЕЇВ – ПРО ЩО НАГАДУЄ ОСВІТА?
Яніна Урбан
105-109
Переглядів анотації: 64 | Завантажень PDF: 24
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.105109
PDF (Język Polski)
ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
Ольга Кузьменко
109-114
Переглядів анотації: 85 | Завантажень PDF: 32
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.109114
PDF
Культурологія та соціологія освіти
НАВЧАННЯ В ЕПОХУ ІНТЕРНЕТУ
Наталя Беднарська
115-121
Переглядів анотації: 130 | Завантажень PDF: 45
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.115121
PDF (Język Polski)
ГРОМАДЯНСЬКА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЯВІВ РОЗВИТКУ
Надія Чернуха , Тетяна Саврасова-В’юн
122-125
Переглядів анотації: 116 | Завантажень PDF: 150
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.122125
PDF
ЧИ ПОТРІБНО ГЛИБШЕ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРОБЛЕМУ ПСИХІЧНОГО ВИСНАЖЕННЯ ВЧИТЕЛІВ?
Криштоф Ющак
126-130
Переглядів анотації: 51 | Завантажень PDF: 31
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.126130
PDF (English)
ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКСТРЕМІЗМУ ТА КСЕНОФОБІЇ
Діана Попова
130-135
Переглядів анотації: 85 | Завантажень PDF: 34
DOI:
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.130135
PDF
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська
Język Polski
Подати статтю
Подати статтю